söndag 27 september 2009

27 september – A normal Sunday

Imorse vakna jag tidigt även om jag fick en väldigt dålig natt sömn, vaknade nog sex gånger under natten. Huvudvärk och annat förföljer mig också vilket är jobbigt. Idag har jag pluggat en hel del inför veckan, som vanligt en söndag. Men det här var ändå ingen vanlig söndag! För jag fick pratat med Frida, med mick och kamera och allt på msn. Så kul att höra hennes röst. Det gjorde min dag idag! Sedan åkte vi ut till Emilys Oma för söndagsmiddag men först åkte vi inom Sport Authority för att kolla löparskor men jag hitta inga. Det fanns nästan bara Asics och jag vågar inte chansa på det när jag har haft en del problem med dom skorna innan. Jag vill ha mina Adidas som jag har nu fast ett nytt par också. Jag ska försöka kolla i sportaffären vid piren om de kan ha några. Middagen där ute var väldigt god som vanligt men det jobbiga med att åka dit ut är att det ändå tar sådan tid. Halva söndagen, det är mysigt och alltid gott med riktigt mat med allt men ibland kan det kännas som för mycket också. Nu är vi hemkomna för en stund sen och jag har skrivit klart inlämningarna för imorgon så jag ska väl försöka ta i säng snart. En ny vecka börjar snart så det är ju bra att börja veckan med en bra natts sömn. Tyvärr har jag inte roligare att berätta om dagen så vi får väl vänta och se vad som väntar i veckan istället.

Inga kommentarer: