tisdag 8 september 2009

6 september - Sunday dinner

Idag pluggade jag en massa. Det är skönt att få gjort så mycket som möjligt. Det är dessutom en ra söndagsgrej. Men det bästa med den här söndagen är att det i princip är söndag imorgon med eftersom det är Labour Day och vi är lediga från skolan. Jag fick gjort hela min engelska och mycket matte och annat. Jag har varit så effektiv och bra den här helgen verkligen. När jag har pluggat har jag pluggat. Däremot kände jag mig på lite halvdåligt humör idag, vilket Emily märkte. Jag kan däremot inte säga var det är, för jag är varken arg, ledsen, glad, irriterad, flamsig, känslomässig. Bara ingenting eller jag vet inte. Jag tror det har med min medicin och göra vilket är jobbigt.

På kvällen/eftermiddagen åkte vi till Emilys Oma för söndagsmiddag. Det ska tydligen bli så nu ett tag framöver tyckte hon och vi klagar inte. Det blev egen gjorda revben med massa gott till och sedan tårta till efterrätt eftersom Leigh fyller år på onsdag så firade vi henne lite i förväg. Sedan kom jag hem och gick och lade mig utan större framgång att faktiskt somna men till slut somna jag.

Inga kommentarer: