fredag 26 december 2008

27 december - Tillbaka i Santa Barbara

Idag vaknade man alltså upp i Santa Barbara igen. Det var jätte fint väder idag så jag och Tobias tog en löprunda på morgonen efter havet. Tyvärr har jag fått ont i halsen och kände mig allmänt dålig så löprundan var inte så bra som den hade kunnat. Hatar att ha ont i halsen!

Sedan blev det en liten lunch och tvättning inför att vi ska åka vidare till LA och Vegas för en vecka. En tur på stan hann vi med efter det och middag i lägenheten.

Idag var en liten down-dag för det kändes som huvudet skulle sprängas från båda sidorna och en hals som värkte. Så imorgon blir det nog ingen löpning direkt. Tror inte jag skulle hinna det heller för imorgon ska jag skriva på för mitt boende för nästa termin och fixa allt sådant och sedan åker vi från Santa Barbara så fort som möjligt imorgon!

Inga kommentarer: