söndag 14 december 2008

15 december - Tillbaka i lilla Santa Babara

Idag var jag alltså tillbaka i lilla Santa Barbara. Efter att ha varit i LA känns Santa Barbara väldigt litet. Jag prata med min bror och mamma en stund (dom kommer snart!) och kollade lite annonser och liknande. Jag skrev också julkort till hela släkten. Sedan kom Annie hit vid två och då gick vi och Skaris ner på State för att posta julkort och lite så. Skönt att få dom där skickade, får bara hoppas dom kommer fram innan jul. Sedan var jag ute och sprang en rund idag. Mammas paket hade kommit till mig idag med Marabou Nonstop och lepcyl och min studieförsäkran. Tack!imorgon ska jag upp på skolan och fixa dom där papprena så jag får det där gjort. Ska träffa Sofia imorgon också för ta en powerwalk på stranden, hoppas bara att det blir fint väder. För nu börjar det bli riktigt kallt här. Tio grader ungefär. Den stora frågan är om man ska köpa en vinterjacka eller inte. Jag ska se efter att mamma och dom har kommit och se vad hon får med sig av mina saker och sedan se om jag behöver det eller inte. Nu ska jag snart sova så jag kan utnyttja dagen imorgon.

Inga kommentarer: