torsdag 11 december 2008

12 december - Avskedsmiddag ikväll

Idag började dagen med en löprunda. Inte lika fantastisk som den igår men det är svårt att slå. Sedan blev det en tur ner på stranden för lite solning men det var ena inte så varmt ändå så en timma höll ja ut sen gick jag hem. Såg sista avsnittet för säsongen på Gossip Girl, riktigt bra måste jag säga. Väntar tills 5 januari när det börjar igen. Resten av dagen kommer innehålla avskedsmiddag ute på piren med familjen för att säga hejdå till alla som åker hem över julen. Sedan måste jag packa inför LA imorgon. Jag blir upphämtad klockan 6:15 am, sjukt tidigt men tydligen måste man vara där en timma innan. Ne, nu ska jag ta mig en dusch och göra mig klar och sedan packa klart. Ha en bra helg, återkommer på måndag hemkommen från LA.

Inga kommentarer: