måndag 1 december 2008

2 december - En vecka och en dag kvar tills jullov!

Idag har jag haft test i ekonomin och inlämning. Det gick helt okej men det var ganska svårt faktiskt. Sedan hade jag träning och det var kallt men bra. För idag var det bara 16 grader ute och mulet. Väl hemma har jag pluggat en hel del inför provet imorgon. Inte överdirvet mycket för nu är det bara en vecka kvar och jag börjar känna mig lite slö och vill bara få det gjort. Koncentrationen är inte på högsta nivån direkt men jag kämpar på. Nu är det nästan bara en vecka kvar tills det är JULLOV! Såg en ganska bra reklam när jag slösurfade runt lite från IKEA, kan bara säga att jag gillar den.


Igår såg ja första avsnittet av julkalendern. Lite julkänsla men jag vet inte riktigt om jag tycker den var så höjdarbra men okej. Fast att min dator hackade sig igenom hela avsnittet var väl inte till julkalenderns fördel men ändå. Ska se avsnitt två innan jag sover och kanske få en bättre uppfattning om det var värt att se.

Nu ska jag nog plugga klart för idag och sedan titta lite på TV (Music Awards 2008 och kanske CW en stund) och sedan sova, inte allt för sent.

Inga kommentarer: