tisdag 16 december 2008

17 december - Har nog aldrig varit renare i den här lägenheten

En vecka kvar till julafton och det här är det juligaste i den här lägenheten (saknar adventsljusstakar)


Idag har jag nästan bara städat för imorgon kommer familjen! Ska bli kul men ändå en konstig känsla att ha dom här. Sedan har jag inte hunnit med så mycket mer faktiskt. Det tar längre tid än man tror och det har nog aldrig varit renare än vad det är nu. Jag har däremot hunnit med en löprunda, slagit in julklappar, druckit mängder av te för att bli varm och ätit för många pepparkakor. Har varit ganska ensamt här idag och kallt. Det är så tyst här nu, så ovanligt för La Brezza om man säger så. Imorgon har jag massa saker på schemat, åt både det ena och det andra hållet. Blir nog en tidig morgon så jag hinner med allt. Bland annat; tvätta några maskiner, löprunda, gå ner till State och posta julklapparna, åka till Mesa, handla och lagat mat. Allt det ska hinnas med Innan mamma och dom kommer så jag får allt vara effektiv. Ska bli så kul att träffa dom! =) Nu ska jag ta mig till sängs och sova hade jag tänkt!


Har ju glömt att visa en del av min LA shopping

Inga kommentarer: