lördag 30 maj 2009

29 maj - Outlet shopping och sista kvällen i IV

I morse gick jag först ut på en löprunda tidigt på morgonen för att få det avklarat. Idag åkte jag och Alina, hennes två rumskompisar med en kille som skulle till outleten nere i Ventura. Det tog lång tid innan vi väl kom iväg och kom dit. Det var däremot en bra heldag där borta. Jag fick köpt en blå stickad Ralph Lauren tröja, parfym, sportbh och flipflops. Dom andra fick handlat en hel del dom också. Det var kul att vara med Alina, har blivit allt för lite av det den här terminen faktiskt. Det känns verkligen att terminen börjar ta slut och att fler och fler folk har åkt hem.

Vi var inte tillbaka här förens klockan åtta så Emily hämta mig nere hos Alina så jag kunde komma hem fort så vi kunde göra oss i ordning för kvällen. Vi hade tänkt åka ut till IV för en sista gång. Vi gjorde oss i ordning och klara men vi hade inte löst någon skjuts ut där än och det var inte lätt. Folk bangade ur pga. av att det blev så krångligt så vid tio gick vi upp till Nick och Kevin för att slå ihop våra kloka hjärnor och komma på ett sätt. Till slut fick vi tag i deras granne som körde ut oss. Jag vill verkligen dit för jag vill träffa Amber en sista gång och hennes pojkvän hade fest. Vi kom ut dit och det var kul men det hela gick utför under kvällen. Jag träffa Fabian vilket var kul och Amber men hon visade den sedan som jag hatar just ikväll. Senare när jag och Emily ville hem fick vi inte tag i killarna för att ta en taxi hem tillsammans och jag och Emily hade inga pengar på oss. Vi hamnade på Freebirds och väntade där men det tog dom en timma att ta sig dit vilket inte är rimligt någonstans men till slut tog vi en taxi hem. Jag ångra inte att vi åkte ut dit för det var kul men jag känner jag kan behöva ett break från det här ett tag.

Inga kommentarer: