fredag 29 maj 2009

28 maj - Känner en person men ändå inte känner den

Imorse åkte alltså Amanda, Emilys kompis, hem så nu är det bara vi två igen. Ibland känns det som vi sitter ihop för vi spenderar 24 timmar om dygnet med varandra i stort sätt. Konstigt nog har vi inte tröttat på varandra men jag tror ändå ett break över sommaren kan vara bra även om jag kommer sakna henne. Dagen annars bestod inte av allt för mycket, en löprunda bland annat.

På kvällen gick jag och Emily på fest hos tjejerna på gatan nedanför. Det var kul och så himla skönt att bara kunna gå 1 min och sedan vara hemma igen. Jag fick träffa väldigt många av Emily jobbar kompisar och massa annat folk. Becky från friidrotten var där även om hon inte är min favorit. Sedan är det så kul när folk vet vem man är och säger att det har sett än hundra gånger men aldrig säger hej. Jag visste däremot inte riktigt vem den här killen och tjejen var men de bor på gatan och jag har pratat med dom tydligen men för väldigt länge sedan. Det var en tjej där som var jätte trevlig men ibland blir jag lite ”håll avstånd” när folk blir för närgångna och tror att man är så bra kompisar efter bara en timma. Tyvärr var det en hel del jobbiga killar där och på något sätt ska det bli skönt att komma hem till Sverige kände jag då. Vi hade riktigt kul i alla fall och sedan gick vi hem i regnet. Vädret här nu är inte toppen kan jag säga, däremot duggregnade det bara den natten. Men molnen ligger tjocka dagarna igenom.

Inga kommentarer: