söndag 3 maj 2009

2 maj - Inte en hellyckad kväll

Morgonen började med en hel del städning och i ordning plockning. Kändes att det kunde behövas faktiskt. Sedan fixade jag en hel del saker här hemma med det ena och det andra. Nu har jag även fixat klart och tittat över mina kurser för hösten så jag har i stort sätt fått ihop ett schema och allt. Sedan ska jag bara välja kurserna och se till att jag får dom på fredag. Men det ser faktiskt ut som ett riktigt bra schema ändå om det blir som planerat.


Sedan gick jag ut till skolan och satt där och plugga lite men det var inte jätte varmt även om det var soligt för vinden var kall. Men när jag kom dit såg jag ett stort Cruise fartyg ute i hamnen. De stannade här istället för i Mexiko på grund av svin influensan. Så de hamnade här istället. Det kommer nog ett nytt fartyg imorgon också.

Sedan gick jag hem och Emily hade kommit hem så vi gick på en promenad. Jag ska ju inte springa nu så nu kan jag ”träna” med Emily istället. Det känns bara så konstigt att inte springa även om jag vet att jag behöver det också. Jag är bara rädd att tappa allt och att tappa muskler framförallt.

Jag och Emily skulle egentligen festa med Alina idag men så blev det inte, orkar inte gå in på det mera. Men det skulle inte förstöra vår utekväll. Vi förfesta först hos några tjejer en gata ner vilket var kul. Sedan bestämde vi oss för att dra ut till IV med Ramsey och hans kompisar. Så de kom och plocka upp oss och vi åkte iväg. Första festen var helt okej och andra var inte allt för kul. Som vanligt träffa vi massa folk vi kände där ute vilket var kul ändå. Däremot blev kvällen inte riktigt dunder lyckad direkt. Det var länge sen vi festade nu och de kändes. Lite för mycket dricka, också. På något sätt var det hela inte alls så värt ändå. Vi fick i alla fall skjuts hem sen i alla fall vilket var bra. Just för tillfället är jag ganska över IV och festande i allmänhet. Jag är glad att jag har Emily däremot och vi kände väl samma sak efter kvällen.

Inga kommentarer: