måndag 11 maj 2009

11 maj - Sista måndagen för terminen

Efter min business lektion gick jag och prata med in lärare. Han gav mig mer hopp om att klara mitt A i den kursen. Några tårar också, så ska det hela nog lösa sig. Han sa att jag nästan har mitt betyg, måste bara klara min final hyfsat nästa onsdag och det ska nog gå.

Annars har jag idag lämnat in mitt I-20 och fått min höstbetalning uppskjuten m.m. Sådant nyttigt och bra. Dessutom var jag tre timmar på biblioteket och var så effektiv. Fick nog gjort lika mycket som jag i vanliga fall brukar få gjort under en hel helg eftersom jag inte är effektiv alls då. Så skönt att fått det gjort.

Tjejerna hade bakat brownies när jag kom hem men vi ska spara dom tills på torsdag efter min sista finals är klar och det är helg! Sista helgen tillsammans för Leigh åker till Texas nästa torsdag.

Nu var alltså sista min sista måndag i skolan klar för den här terminen.

Inga kommentarer: