måndag 18 maj 2009

18 maj - Ledig, men en hel del nyttiga saker behövdes fixas

Jag hade ingen finals idag som många andra så här första dagen på finalsveckan. Jag vaknade däremot tidigt och hade jätte svårt att somna om även om jag var jätte trött och ville bara sova mera. Jag gick sedan upp i alla fall och började dagen. Idag har jag fått hämtat mitt President Honor Certificate (eftersom jag har ett medel över 3.5/4 i betyg), köpt en av de två böckerna jag behöver till mina onlinekurser i sommar (fick den för 20 dollar istället för 60), cyklat upp till Mesa två gånger och tillbaka (ena gången för att hämta ut pengar och andra för att plugga på caféet där uppe med Emily), pluggat, försökt fått tag i de som är intresserade av lägenheten etc. En hel del nyttiga saker fick jag ändå gjort men nu är jag väldigt trött på allt pluggande och trött i övrigt också. Ska nog försöka sova snart så jag orkar min bokföringsfinal imorgon klockan åtta. Önska mig lycka till!

Inga kommentarer: