söndag 17 maj 2009

17 maj - En pluggdag på stan

Idag har jag och Emily varit nere på State Street hela dagen och pluggat. Vi drack mängder av kaffe och gick sedan och åt på Natural Café. Dessutom blev det en sväng inom Forever21 och jag köpte ett par shorts och en ursöt vit sommarklänning. Vi fick däremot pluggat en hel del vilket var bra. Sedan var vi en stund på skolan och sola innan det blev för kallt. På kvällen åkte vi sedan med Leigh till Crazys och pluggade vidare där. En heldag med plugg fast skönt nog i annan miljö. Nu har jag lagt upp min annons på nytt och jag hoppas verkligen på att någon hör av sig! Hade verkligen behövt de pengarna i sommar. Nästan så jag börjar fundera på tjejen med katterna.

I flera veckor nu har jag varit jätte känslig mot saker och det är helt klart något jag inte tål som jag fortsätter äta hela tiden, men jag vet inte vad! Det är jätte jobbigt. Eller så är det något annat men det är något som jag reagerar mot. Det kliar på armar och ben och liknande. Men jag äter verkligen inget spännande alls så jag vet inte vad det kan vara. Funderar på om det är tvättmedlet eller något men jag har använt det så länge nu.

Imorgon är jag ledig och ska fortsätta plugga. Sedan är det ett prov på tisdagen och två på onsdagen sedan åker vi norrut! Jag längtar till bilresan!

Inga kommentarer: