söndag 10 maj 2009

10 maj - Det tar ut sin rätt

Ja, idag har jag varit riktigt trött. Har inte riktigt fått min skönhetssömn den här helgen. Men det känns som helgen var riktigt lång och den var riktigt lyckad också. Det jag har gjort idag är väl inte mer än pluggat och förberett mig inför de två sista veckorna i skolan. Håll ut!

Jag hade fått två svar från de tjejerna jag mailade igår. Så imorgon ska vi prata med vår landlord och se till att det kan lösa. Jag hoppas verkligen de vill ha det. Hade varit så skönt.

Jag har dessutom glömt berätta om vilka kurser jag ska läsa i sommar och höst. I sommar ska jag läsa Film Studies 1960 to present och Ecology + lab. Ska se typ tre filmer i veckan. Det blir nog ganska intensiva veckor men det går nog fort också. I höst ska jag läsa enligt följande:

Måndagar och onsdagar
Environmental Geology (3 units) 9:35 – 10:55
Interpersonal Communication (3 units) 11:10 – 12:30

Tisdagar och torsdagar
English (3 units) 8:00 – 10:20 / 10:30 – 12:50
Math - Calculus W/ Analytc Geometry I (5 units) 5:30 – 7:30

Dessutom träning jag Cross Country måndag till fredag (när vi inte tävlar) 2 – 4:00.

Nej nu ska jag gå och sova snart innan jag somnar här på stolen. Sista riktigt skolmåndagen imorgon!

Inga kommentarer: