onsdag 28 april 2010

28 april - I am scared I do not even know if I want to do this anymore

Okej så jag var super trött på morgonen men solen sken idag och det var lite varmare vilket alltid är ett plus. På engelskan analyserade vi texter och på kommunikationen gjorde vi inte så mycket men det var ganska intressant ändå. Jag har insett att även om kursen är ganska flummig gillar jag den och tror att den har varit nyttig för mig. Dessutom prata vi om vad vi har kvar i kursen och då insåg jag hur lite det faktiskt är kvar. Två riktiga skolveckor och finals week. Det kommer gå så fort men det är en hel del kvar att göra innan man är där.

Det jag befarade hände, mina vader var så stela idag. Jag visste det och jag är osäker på om jag faktiskt ska kunna återhämta mig tillräckligt innan fredag. Två dagar! Jag är tveksam. Vi hade en lugn 30 min runda men det kändes ändå bra i benen. Efteråt hade vi massa dumma nedvarvnings övningar vilket jag inte förstår logiken i. Jag sa att mina vader var väldigt stela och gjorde seriöst ont men det fick jag ingen bra respons på alls. Jag förstår bara inte vad han vill. Det här är min sista tävling varför måste jag köra så mycket då speciellt när jag gjorde mindre än det här förra veckan. Vi får se vad det kommer bli av det här alltså. På något sätt vill jag bara avsluta säsongen nu och slippa göra ett sista lopp med en väldigt dålig tid. Visst finns chansen fortfarande att jag kan prestera men jag börjar tvivla mer och mer speciellt efter hur jag kände mig idag, två dagar innan tävlingen. Dom andra tjejerna skulle på yoga ikväll för att se om det skulle hjälpa men jag vågade inte chansa på att göra det så här inför tävlingen när jag aldrig gjort det innan. Om det hade varit en vanlig tävling men inte sista. Det kanske hade hjälpt men jag vågade inte chansa på att sträcka mig eller få träningsvärk på något dumt ställe. Jag tror inte jag klarar mer smärta än så här just nu.

Nu har jag gjorde klart alla läxor för veckan vilket är skönt. Däremot har jag massa tills nästa vecka som jag borde börja på nu så jag slipper ha allt över helgen. Jag är däremot ganska seg så vi får se hur det blir med det.

Inga kommentarer: