torsdag 15 april 2010

15 april Break-Down

Idag bröt jag bara ihop. Efter löprundan som gick åt !¤&%#¤( och med ben som gjorde så ont och Alex fråga hur det var med mig så orkade jag inte mera. Jag fick pratat med coach också och det var givande. Jag sa att jag bara ville ge upp men vi kom istället fram till att jag borde vila från löpning fram tills måndag och se om det kan hjälpa något. Dessutom prata vi om NY och han sa till och med att han kan nog få fram något stipendium till mig från skolan, som just nu inte finns. I övrigt har hela dagen bara varit i tårar och jag har bara inte orkat någonting. Dessutom spelar det så storroll vem det är man pratar med. Alla ger väldigt olika råd och jag bara gråter i stort sätt. Jag behöver några bra nyheter nu snart för jag pallar inte det här nu. I am lost!


I thought everything happens for a reason but this is just pain...

Inga kommentarer: