söndag 18 april 2010

18 april - I have spent a lot of money on myself this weekend but I think I need and deserve that

Imorse fick jag pratat lite halvt med mamma på Skype eftersom det bröts hela tiden. Det var fint väder idag igen så jag försökte ta vara på vädret och dagen och gick ner till State St för lite ärenden och plugg. Emily hängde med också. Det var ännu en bra dag. Jag satt i solen med en kaffe och plugga engelska. Jag fick köpt en rolling grej för att massera ut mina vader och sedan blev det en runda inne på Forever21 och för mycket shopping. Jag har lagt ut en hel del pengar den här helgen på mig själv men jag tycker jag behöver det och framförallt förtjänar det. Det blev till och med en lång klänning. Jag som trodde jag var för kort för att ha det men den var jätte snygg och helt lagom. Den kommer bli snygg i sommar. Dessutom ett linne, underkläder och en tröja. Jag hade kunnat shoppa massa mera men jag fick hejda mig lite.

Nu ikväll gav jag NY en sista chans. Jag mailade en sista gång med ett försök att få hjälp och mer pengar men om det inte går så är det inte meant to be.

Imorgon är en väldigt hektisk och stressig dag så jag hoppas det kommer gå bra.

Inga kommentarer: