onsdag 14 april 2010

14 april - So I guess: Sweden next

Idag var inte dagen då allt vände, rättare sagt gick ännu mer nedför. Först fick jag reda på att jag inte får ett av stipendierna till NY så hela NY grej kan jag ju glömma. Dessutom är Hawaii nog inte heller något alternativ som det ser ut just nu. Jag sov jätte dåligt och väldigt lite så jag var enormt trött och grining från början och den nyheten gjorde inte starten på dagen bättre. Jag har sökt till högskolan i Sverige men de valen var ju inte allt för genomtänkta men är kanske ett val för mina framtida fyra år. Dessutom vet jag inte ens om jag kommer in över huvudtaget.

På engelskan var vi som vanligt i våra grupper och seriöst vissa är ju så pantade och idag fick dom nog också veta min åsikt i det, för jag pallade inte idag. Kommunikationen var okej men ganska omotiverade som vanligt. Sedan kom jag hem och prata med mamma och bröt ihop totalt och pallade ingenting. Träningen sen var hemsk med sega ben och jag var bara så omotiverad för att springa och för att träffa folk. Jag var nog någon av den mest tråkigaste personen idag.

Så vad som händer efter dom här en och en halv månad är nu så ovisst och omotiverade. Sverige blir det ju nog med 99 % säkerhet och jag vet inte riktigt hur jag känner för det. Det mesta idag var bara fel och hemskt och jag pallar inte. Imorgon gör jag ett sista försök med NY men som sagt den chansen är ju nästan obefintlig.

FML!

Inga kommentarer: