lördag 10 april 2010

10 april - Make me disappear just for today

Jag sov bort halva dagen och sedan gick jag mest runt och slösade bort ännu mer av dagen. Jag ville bara försvinna idag och hoppa över hela dagen. Emelie ringde och ville ut till IV men jag var enormt otaggad. Istället gick jag ut på en långrunda för att rensa tankarna och försvinna för en stund. Jag hatar när man känner ett ”måste” att gå ut till IV när man inte vill. Jag hade noll lust och gjorde faktiskt inte det heller. Idag har jag inte gjort någonting vettigt eller ovettigt alls utan bara varit. Det blev inte riktigt en toppen dag men så är det ibland. Imorgon ska jag träffa Sofia vilket jag verkligen, verkligen ser fram emot! Dessutom ska jag nog försöka gå och klippa mig för det behövs verkligen. Söndag betyder att jag behöver ta tag i lite andra seriösa saker också så det blir nog så.

Inga kommentarer: