måndag 12 april 2010

12 april - Some days are worse than others

today was a day like that… En av de mindre bra dagarna på året. Jag vaknade halv 6 en timma innan jag skulle upp och kunde inte somna om vilket är ovanligt. Ändå fick jag skynda mig för jag var så slö på att göra mig klar och hade frukosten upp i halsen och knappt ens så långt ner. Jag hade enorm huvudvärk, stressad och trodde jag skulle spy hela första delen av dagen. Dessutom känns det som jag håller på att bli sjuk med ont i halsen och grejer, IGEN! Ibland orkar man bara inte.

Däremot så fick jag tillbaka min essay i engelskan som jag fick 120/125 på! Wie! Det gjorde mig lite glad i denna hemska morgon. På kommunikationen gjorde vi inte mycket alls, som vanligt. Efteråt gick jag hem för att få lite saker utredda och gjorda. Jag skulle få tag på någon på skolan i NY för att se hur den där processen verkligen går men det är ju omöjligt. Snart ger jag upp totalt för det är bara frustrerande att inte få några svar på mina frågor och inte få den hjälp jag behöver. Det är nästan så det känns som jag borde sätta mig på ett plan hela vägen över dit för att få någon hjälp, och att det skulle varit lättare.

Träningen idag var helt okej, det började inte regna heller vilket var en lättnad eftersom det var väldigt mörkt. Väl hemma efteråt var jag bara väldigt förvirrad och har den där hemska känslan i kroppen igen. Jag hoppas en riktig natts sömn kan göra imorgon bättre. Vi hoppas på det. Imorgon har jag statistik prov så jag har pluggat lite till det men inte särskilt mycket, borde nog lagt ner lite mer tid på det men så är det ibland. Jag hoppas på en bättre morgondag helt enkelt!

Inga kommentarer: