söndag 11 april 2010

11 april - Finally I got to see my favorite girl again!

Imorse så prata jag med pappa på Skype även om det inte var länge sen vi hörts senast men det var en hel del att prata om ändå. Mitt liv är ju så händelserikt så på en vecka händer en hel del kan du veta, ibland sant ibland inte.

Idag däremot fick jag träffat min favorit tjej för kaffe. Sofia! Vi har inte setts på två veckor nu så det var verkligen på tiden! Det blev mycket uppdateringar om allt som hänt det senaste vilket är en hel del.

Sedan blev det bussen hem och söndagsplugg inför veckan. Veckan består som vanligt av en hel del skolarbete som ska bli gjort och dessutom en hel del samtal och saker jag måste fixa nu de närmaste dagarna. Förresten vi har haft en väldig regning eftermiddag och kväll här, men det har varit helt okej eftersom jag ändå bara pluggat nu senare. Om det var kaffet som gjorde det eller inte vet jag inte, men jag har varit enormt hyper idag. Det känns som jag har gått på hyperkoffein kick eller hypersocker kick, vilket som. Det har varit ganska jobbigt kan jag säga. Förhoppningsvis kan jag somna sen senare ändå för sömn kan jag behöva.

Jag har bestämt mig för att börja mitt nya liv nu igen imorgon. Äta bättre, stressa mindre, sova mer, ta vara på personer som betyder något och skrota sådan som inte är värda min tid, ta hand om mig själv mer och allt det där. Jag ska försöka för jag känner jag behöver göra det nu. Så nu borde jag försöka sova så jag kan börja mitt nya bättre liv imorgon på ett bra sätt.

Inga kommentarer: