tisdag 13 april 2010

13 april - It is not going in the right direction but this week is soon over!

Jag vaknade på fel sidan idag igen. Att man faktiskt kan göra det i paradiset är faktiskt sant, tro mig. Vissa problem försvinner inte bara för att solen skiner och det är vackert. Jag tog mig iväg på lektion i alla fall och jag hade prov. Vi fick tillbaka våra quiz från förra veckan och det var första gången jag inte fick alla rätt. Provet gick okej, det kommer förvåna mig om jag inte får ett A på det men annars är jag ganska osäker på hur det gick. Det blev gjort i alla fall.

Jag har mailat en hel del med skolan i NY idag och imorgon ska jag få klargjort allting för mig. Igår kväll skickade jag ett desperat mail till tränare och sa att jag snart ger upp det hela vilket gjorde att han verkligen hjälpte mig idag. Så imorgon ska jag få allt på papper och sedan ett telefonsamtal från dom med all information jag har bett om det senaste. Tränare där borta vill verkligen ha mig dit eftersom jag för nuvarande är bättre än alla tjejerna där, det gör också att jag kan ställa högre krav på hjälp vilket är en fördel. Så imorgon, jag hoppas på att få allt klart då så jag vet vad det är jag tackar ja/nej till. Det är ju en fördel. Jag har dessutom sökt till högskolan i Sverige nu för att hålla alla dörrar öppna.

Träningen idag var hemsk som vanligt. Jag har nog gett upp helt och hållet nu med den här säsongen. Benen är ständigt sega och jag känner mig så ur form. Jag tror jag just nu bara försöker håll ut i stort sätt. Det hela är inte ens kul längre. Jag kan ju alltid hoppas på att det vänder och börja lätta men jag är väldigt tveksam. Jag är allt annat än den som brukar ge upp...

Nu ikväll har jag bara pluggat massa engelska för imorgon och jag är egentligen inte klar men det får nog bli bra ändå för jag är väldigt trött och pallar inte mera.

Inga kommentarer: