söndag 20 december 2009

WINTER BREAK in SWEDEN!

Nu har jag varit hemma några dagar i ett kallt, väldigt kallt, Sverige. Men jul- och vinterkänsla får man i alla fall. Jag har fått reda på alla mina betyg från hösten vilket blev straight As, vilket jag är väldigt glad och nöjd med. Det var ett tufft och späckat halvår som nu är över. Nu har jag bara en termin kvar på SBCC, sedan får vi se vart jag hamnar. Bloggen kommer ta en paus under mitt Sverige-besök, så jag återkommer nästa år med nya saker att berätta om livet i USA. Nu ska jag ta ett välförtjänt Jullov! Vi hörs i slutet av januari igen.
.
Om det är någon som har frågor om hur det är att plugga i USA så kan ni alltid maila mig ( sarah_gustavsson@hotmail.com ) så svar jag gärna på era funderingar!
.
Annars vill jag bara säga:
.
GOD JUL
och
GOTT NYTT ÅR
.

2 kommentarer:

Julia sa...

Hej! Jag funderar stark på att söka till SBCC! Är de en bra skola? Hur många kursen måste man läsa på en temin? Är kurserna svåra?
Kram Julia!
Skulle vara väldigt tacksam för svar <3

Sarah sa...

Hej Julia!

Jag mailar dig svaren för det är lättare :)