söndag 13 december 2009

13 december - Last day for this year and semester in Santa Barbara

Okej nu är jag nog färdig packad! Äntligen även om man alltid är orlig för att väskorna ska väga för mycket, man har glömt något, man har packat ner alldeles för mycket saker (vilket alltid är sant också) och för pass och pengar och allt man ska hålla koll på. Låt mig bara knäppa med fingrarna och låt mig vara hemma.

Jag fick prata med mamma imorse i alla fall och redigt ut en del av mina frågetecken. Sedan blev det en löprunda vilket var vad jag behövde innan jag kunde starta dagen på riktigt. Jag kände mig lite som Ior däremot, solen sken men när jag gav mig ut så började det regna fasten solen sken och det kändes mer som det bara regna över mig. Det var en bra löprunda däremot och jag känner jag är tillbaka i löparskorna på riktigt nu.

Sedan bar det av upp till Mesa med all min tvätt på bussen. Inget jag kan säga jag vill göra igen. Jag kände inte alls för att jag ville träffa någon jag kände med alla mina saker direkt. Det blev tvättat och jag fick köpt det sista inför imorgon. Sedan missade jag bussen precis så jag fick spendera 45 min på Crazys med alla mina saker, halvt glad över. Men är det söndag är det söndag.

Sedan kom jag hem och fick packat klart och även åkt tillbaka till Crazys med Emily en sväng. Man kan aldrig få för mycket av Crazys, det är så mycket mer än en mataffär. Jag hann också upp en sväng till Alex och sa hejdå och skrev under coachs kort som han fick av oss för den här säsongen.

Nu är jag typ klar i alla fall och måste gå och lägga mig så jag klarar av den här resan jag har framför mig. Snart syns vi Sverige! Tisdag eftermiddag landar jag på Landvetter. California ser jag inte förens nästa år igen. Det var slutet på ännu ett kapitel, men mer kommer nästa år och nästa termin här borta i California och Santa Barbara.

Inga kommentarer: