lördag 12 december 2009

11 december - I am done for this semester

Så var man alltså klar med sin tredje och näst sista termin på Santa Barbara City College. Jag hade min sista final imorse vilket gick helt okej. Kan väl inte säga att det var det bästa jag någonsin skrivit men jag tror det räckte. Sedan sprang jag runt på skolan och fick pratat med en counseler om mina kurser nästa termin, skrivit ut grejer, och fixat allt det sista jag behöver ha fixat på skolan för i år. För på måndag lämnar jag Santa Barbara för att komma hem till Sverige. Sedan gick jag ut på en löprunda i regnet för att sedan åka ner till stan med Sofia. Jag fick tag i en del av vad jag skulle men självklart glömde man ju hälften så jag ska ner imorgon igen för en sista gång förhoppningsvis. Sedan åkte vi upp till Mesa och köpte med oss pizza och tittade på Love Actually. En så mysig brittisk film. Tyvärr var jag tvungen att ta sista bussen hem innan filmen var slut och stå ute i regnet och vänta på en kvart sen bus men jag kom hem till slut. Det var en bra dag men även om jag är klar med allt nu är jag fortfarande ganska stressad över allt jag ska göra innan jag åker hem, varför är det så egentligen? Det kommer ta ett tag innan jag kan börja varva ner igen kan jag säga men jag hoppas inte det tar allt för lång tid.

Idag mådde jag bättre än igår
även om det mest har med att göra att jag varit upptagen med saker idag och inte hunnit tänka. Dessutom bara jag lotsas mest som att det är som vanligt och förtränger det hela, en levnadsinstinkt skulle jag tro.

Inga kommentarer: