fredag 4 december 2009

4 december - The week is over and I survived, kind of...

Imorse kom jag iväg till biblioteket skrev ut det jag satt jag skrev på igår kväll hela kvällen och fick lämnat in det och sedan satt jag på lektionen. Mer gjorde jag inte för jag var i stort sätt inte mentalt där, bara fysiskt. Jag har däremot klarat av veckan och jag lever, i alla fall nästan. Vi fick som tur va gå tidigare idag vilket jag var tacksam för. Därför fick jag mer tid hemma innan jag skulle vidare till coach house för avslutningsmiddag. Jag fick i mig lite mat och sov sedan i en och en halvtimma innan det var dags att göra sig i ordning. Middagen var bra jag var däremot halvt där halvt inte även om min nap verkligen hjälpte mig att överlava resten av dagen. Jag fick julklappar också! Så gulliga är mina löparkompisar, jag fick både av Erika och Seanie! Kände mig lite dum som inte hade något till dom men hur skulle jag veta att jag skulle få julklappar? Jag hade faktiskt tänkt ge dom något men tiden har inte riktigt räckt till det senaste till det. Jag fick ett armband och kort från tävlingar under året av Seanie och en jultröja av Erika för jag var så avundsjuk på deras som de köpte tillsammans när jag inte var med. De är så gulliga!

Sedan kom jag hem och jag och Emily åkte till Crazys och köpte glass och muffins. Det var de första söta jag ätit på hela veckan vilket är otroligt. Jag har haft en av de tuffaste veckorna ever och jag har inte ätit något sött överhuvudtaget, dessutom har jag ätit riktig lunch och middag varje dag och inget ätit en huvudvärkstablett! Det är jag riktigt stolt över kan jag säga. Idag däremot förtjänade jag det. Nu är jag väldigt glad att veckan är över och att det är helg och att jag faktiskt lever och klarade av allt denna vecka riktigt bra förutom att få in tillräckligt med sömn. Jag ska försöka ta ikapp lite sömn nu i helgen så jag är piggare nästa vecka.

Inga kommentarer: