onsdag 9 december 2009

9 december - I guess I need to catch up with some sleep

Imorse kom jag iväg ännu en morgon för ännu en final, min näst sista. Den gick helt okej och det ska nog inte vara några problem att klara ett A i kursen vilket känns skönt men jag vill ändå inte ropa hej för tidigt. Men provet gick helt okej.

Efteråt kom jag hem och var så trött. Jag sov i en och halv timma och kom sedan upp även om det var lockande att bara ligga kvar. Det var soligt idag vilket var skönt men fortfarande kallt. Det var nog siata soldagen för min del här det här året för det ser ut som resten av veckan består mestadels av regn. Jag fick ätit och gjort lite annat och skulle sedan läsa i boken för min final på fredag och somna ännu en gång, denna gång bara för en halvtimma. Därefter bestämde jag mig för att faktiskt försöka få lite cirkulation i kroppen och förhoppningsvis piggna till lite så jag gick ut på min löprunda vilket faktiskt hjälpte en del.

Ikväll skulle jag träffat O för sista gången innan han åker hem för lovet men det blev inte så. Han skulle ut med killarna i laget för en hel del av dom är det här sista terminen så han ville med även om vi hade pratat om att ses. Däremot fråga han mig och jag ville ha lunch med honom Downtown imorgon istället, så jag var ändå okej med det hela. Nu har jag precis sett Gossip Girl och försvunnit från min verklighet och flytt till NY för en timma, vilket var lika dramatiskt och intressant som alltid. Nu borde jag läsa i boken inför fredag så jag får det klart, jag hoppas bara inte jag somnar. Imorgon har jag däremot ingen final eller lektion eller skola alls vilket är skönt.

Inga kommentarer: