onsdag 20 augusti 2008

20 augusti - Saknar er!

Banken var inte det lättaste . Jag har fixat och trixat med det hela morgonen och inte löst det. Fick ringa pappa och han lova hjälpa mig. Då längtar jag hem när jag känner att det är sånna saker jag fattar noll av. Blev ett långt samtal hem och nu är alla pengarna på mobilen slut. Jag funderar på att byta mobil så att jag ringer gratis till dom som har e&et. Men då måste jag byta mobilnummer vilket känns jobbigt att göra men men jag vet inte. Vet inte så mycket just nu. Egentligen är jag nog bara grymt trött och pallar inte allt. Det är så jobbigt när man inte kan använda sina pengar när man verkligen verkligen behöver dom. Då vill jag bara vara hemma och låta papp fixa det åt mig. Det är egentligen första gången här jag känner att jag längtar hem och saknar de där hemma. Jag saknar mina tjejer också som alltid förstår och alltid finns där. Här har jag träffat en massa underbara människor men ingen som jag står så nära som er. I och för sig är det ju inte konstigt alls men det gör ändå ingen skillnad just nu för jag saknar er! Just nu kom grannen med sin (snygga!) bil precis nu när jag ser förjävlig ut och ser rakt in mot mig. Bra tajmig alltså.

Jag borde göra något antingen sova eller gå till banken och ta ut pengar och betala skolavgiften och köpa böcker och fixa massa sånt. Men jag orkar inte och vill inte, även om jag borde. Jag ska springa mitt första lopp idag också med laget. Lika bra tajming det. Ungefär lika bra tajming som att jag blev bjuden på fest i IV ikväll och fick ta med mig vem jag ville typ. Jätte kul grejer egentligen men jag vill bara sova och gråta lite. Bryta ihop och komma igen som mamma brukar säga. Loppet kommer jag inte undan idag men det andra kan jag skjuta på även om jag inte borde det. Det är jobbigt att må dåligt när man har lägenheten full av människor man inte vill må dåligt för. Jag tror jag ska sova i alla fall och sen vakna och ta tag i saker och ting igen! Vi hörs! Jag älskar er!

Inga kommentarer: