lördag 23 januari 2010

23 januari - So I am back and I have to admit it is a little bit confusing and weird

Okej så jag kom tillbaka till Santa Barbara till slut igår. Efter en del krångel på flygplatsen och en tre timmars bussresa från LAX blev jag sedan upphämtad Downtown av tjejerna. Det var skönt att till slut vara framme och jag var helt slut och trodde mest att jag skulle svimma av utmattning. Vilket jag nästan gjorde men i sängen. Jag sov sedan 12 timmar den natten. Jag måste säga att idag har jag varit väldigt förvirrad och det har känts väldigt konstigt att faktiskt vara tillbaka. Emily fråga om det var på ett bra eller dåligt sätt men jag vet faktiskt inte, bara väldigt konstigt.

Runt tolv fick jag ett kärt återseende när Sofia kom förbi en stund. Det var kul att se henne. Sedan mötte jag Fabian en stund senare nere vid skolan för en löprunda. Det var även kul att se honom och vi fick en bra 45 min runda utefter havet. Därefter var jag ganska trött men jag gick hem och fick packat upp allt vilket alltid är skönt. Man känner av jetlaggen ganska bra visst men det enda är ju att bara försöka leva så normalt som möjligt och göra massa så man kommer in i det igen.

På kvällen åkte jag och Sofia och Hannah ner Downtown och åt middagNatural Café och sedan lite Yoghurt Land efteråt. Det var kul att se Hannah igen, och Sofia ännu en gång idag. Det blir däremot tidigt i säng ikväll igen för jag är jätte trött och vill kunna utnyttja min sista jullovs dag imorgon för på måndag börjar allvaret igen vilket känns på tok för tidigt! Dessutom känner man av tidsskillnaden ganska bra vid den här tiden, klockan är tio här och sju på morgonen i Sverige. Så god natt!

Inga kommentarer: