söndag 30 mars 2008

Sunday...

Tjoho!

Idag är en riktigt söndag om man säger så, har gjort väldigt lite men borde gjort väldigt mycket. Sitter och kämpar med min svenska analys just nu men kommer ingen vart och känner att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva heller.

I torsdags blev det aldrig Sticky, jag och Angelica åkt till stan och tog en fika istället. Men det var så kallt och vi var inte riktigt laddade för en utekväll och kön är alltid jätte lång dit och vi hade ingen lust att stå där ute och frysa. Fick reda på sen att kön var typ 1,5h så det känns som en kopp te på Frankys var en bättre idé. Vi hade iaf jätte mysigt!

I går däremot blev det utgång med Angelica, Linda och Malin. Vi hade en jätte bra förfest och allt var bra. Sen när vi skulle ut så skulle vi först till Keybar och sen Parkan var planen men som det alltid blir håller man sig aldrig till planen. I alla fall utan att gå in på detaljer hamna jag och Angelica på Chez istället och det va riktigt kul. Var jätte länge sen jag var där nu men snart börjar de med uteserveringen igen så då kommer man nog hamna där fler gånger än vad det blivit nu i vinter. Vi hade kul iaf men de blev lite mycket av allt möjligt, cider vin sprit m.m. och blanda är ju ingen hit så de blev ett mindre bra slut men så blir det ibland. Vi hade kul fram tills dess och kom ju faktiskt hem. Fast idag har jag inte mått så jätte bra, vågade inte äta frukost förrän klockan tre. Så idag har jag inte fått gjort mycket alls. Kollade handbollen innan, jätte kul att dom gick till OS tjejerna! Sen har jag mest bara gått omkring och mått dåligt och inte gjort så mycket. Fast nu börjar jag må bättre vilket är skönt. Det var däremot tur att jag var ute och sprang och städade igår för det hade jag aldrig orkat göra idag.

De närmsta veckorna och helgerna är fullproppade med jätte mycket skolsaker som måste göras (orimligt mycket vill jag tala om) och jobb och Barcelona. Så det kommer bli fullt upp helt enkelt!
Fick däremot reda på att jag börjar halv ett imorgon så det är skönt. Jag tänkte däremot gå upp ganska tidigt ändå och få lite plugg gjort och springa en runda. Nä nu borde jag återgå till pluggandet och se om jag får ner några kloka ord.

Inga kommentarer: