måndag 24 mars 2008

Ingen mer snö!!!

Snö snö snö!!! Har vi sett så här mycket snö i Sverige någon vinter det senast? Svar: NEJ och det är dessutom vår nu. De har nog snöat 2 dm idag och jag som hade planerat ett vårigt-lov. Jag skulle åkt in och fikat senare idag men de snöa så man våga sig ju inte ut, för tänk om man inte kom hem, de hade det inte varit värt. Där fick man men jag har faktiskt vår shoppat lite idag ändå innan på dagen när vädret var bättre. Köpte en gul tröja och en jacka något sådant (vet inte vad jag ska kalla det) med 3/4 arm och ett svart linne. Gult är ju så snyggt mot sommaren sen när man blir brun men tills dess får ni klara av att se mig lite blek. De värsta är alla som har varit och är på semester nu på lovet till varmare ställen. Brevid dom kommer jag ju så ut som ett spöke men de bjuder jag ändå på. För snart åker jag också! Barcelona väntar på mig i april och det är inte långt kvar. Kollade vädret där idag och det var 18 grader och skinande sol! (Kollade även vädret i SB. 26 grader som mest idag men medeltempraturen var på 20 grader. Det vädret tackar jag då inte nej till.)

Inga kommentarer: