måndag 31 mars 2008

Sometimes you don't understand how you are gonna make it




Det är mycket som händer nu och hur jag ska fixa allt är en gåta men det brukar gå så vi hoppas på det även denna gången. Plugg har jag så det räcker och blir över till både dig och mig och jag måste ta tag i körkortet nu på allvar om jag ska fixa det innan augusti. Sen har vi träningar, kompisar, USA, jobb m.m. m.m. m.m. men jag ska inte klaga egentligen för jag har ju faktiskt ett jobb, kompisar, har möjligheten att gå i skolan och har roliga saker att se fram emot osv men ibland är hindrena ganska höga så det är svårt att se förbi dom.


Såg den nya serien Cashmere Mafia idag. Den var faktiskt bra, helt klart sevärd. Kul att se kvinnor med makt, en egen dröm man har. För jag vill inte bli någon som alla andra, Volvo-villa-vovve, något mer än så. Om man kämpar så kommer man någonstans här i livet också vilket jag vet men det krävs mycket slit för det.


Va ute och sprang idag igen, kändes riktigt bra. Känns som man börjar komma igång lite bättre nu vilket känns skönt. Såg försäsongsträningen för handbollen idag och det blir mycket fys i Härlanda men det är kul, jobbig resväg dessvärre.


Nee nu borde man sova om man ska orka sig upp till matten klockan 8 imorgon (kl 7 vintertid, känns tungt när man tänker på det så) Glöm inte att det är förta april imorgon bara gott folk!

Inga kommentarer: