torsdag 27 mars 2008

Party-time!

Ska snart iväg och träffa lite folk och sen blir det utgång ikväll =) Sticky, första gången jag går dit faktiskt.

Idag har jag annars mest tagit det lugnt och varit ute på en springrunda. Det kändes däremot att man varit sjuk och inte är helt bra än men det var ändå skönt väder och allt så det gick bra. Nästa vecka, 1 april, börjar mitt och mammas nya liv men jag kände jag ville värma upp lite inför det redan nu. (Tjuvstarta?!) Tror jag ska få till en löprunda i helgen också. Det börjar ju dra ihop sig mot beach 2008 snart och sen SB och då kan man ju inte vara helt ur form heller. Speciellt inte om jag ska hålla på med CrossCountry eller något liknande i USA, då måste man ju börja träna seriöst för det redan nu. För hur kul är det att vara typ sämst?! Inte så kul och inget jag satsar på.

För övrigt velar jag fortfarande om jag ska läsa Business certificate eller bara fristånde kurser men jag fick ett tag till på mig att vela, så det var bra. Det blir nog bra vilket som men på olika sätt. Får fundera igen och bestämma mig snart iaf.

Snart kommer Anglica så nu måste jag dra! Ha en bra kväll gott folk!

Inga kommentarer: