måndag 1 juni 2009

1 juni - Så trodde man att allt var bra och sedan förstördes allt!

Först på morgonen var jag sjukt trött men behövde ändå gå upp tidigt för att jag skulle hinna allt idag. Gick ut på en löprunda vilket kändes bra i duggregnet (ingen solbränna man kunde jobba på direkt) sedan gick jag till skolan och skrev ut min flygbiljett, köpte min ekologi bok (100 dollar för en använd bok (!)) och skyndade sedan hem och prata med mamma och pappa på Skype. Måste få klrt allt innan jag åker nu och jag är jätte rädd för att flyga själv, har ju aldrig gjort det innan.

Sedan tog jag cykel ner till stan för att fixa och köpa allt jag behöver innan jag åker hem. Men huvudvärk och beslutsångest var inget bra för en shoppingrunda direkt. Fick inte alls fixat så mycket som jag ville men lite i alla fall. Sent kom jag sedan hem och fick skynda mig att laga mat. Jag skulle ju hänga med den där tjejen så hon fick skriva på kontraktet. Sedan ringer hon och säger att hon hittat något annat! Jag blev så arg och frustrerad så jag bara la på i stort sätt. Kom sedan på att jag kunde ju sänka hyran så jag ringde upp och fråga om hon var intresserad då vilket hon ändå inte var. Jag fick en känsla av att hon ska bo med sin pojkvän i sommar. Hon hade däremot en kompis som hon skulle ge mitt nummer till som letade boende. Tjejen ringde mig senare men hon bor inte här och kommer inte förens på torsdag när jag åkt. Vi fick i alla fall bestämt att hon ska träffa Emily på fredag så får vi se. Men allt blev så komplicerat helt plötsligt och hon verkar helsnurrig och hon vill inte betala hela hyran och vill egentligen bara kolla på lägenheten. Helt plötsligt kanske jag får betala hela sommaren vilket är 8000: - som jag trodde jag inte behövde. Dessutom har jag ju sagt nej till andra innan i veckan för hon hade sagt att hon vill ha det. Nu har jag bara en dag på mig. Jag hatar det här! Det är så frustrerande! Allt hade ju löst sig och nu förstördes allt!

Jag är jätte trött och måste packa och göra massa saker och jag orkar inte!

Inga kommentarer: