tisdag 9 juni 2009

9 juni - I am home but sick and tired!

Flygresan gick bra och nu har jag varit hemma i några dagar och det är skönt men känns konstigt på samma gång. Jag har däremot åkt på världens förkylning och har feber och liknande. Så, så hemskt kul har jag inte ändå. Jag kommer ta ett uppehåll från bloggandet nu på grund av att jag nu är hemma i min tråkiga vardag här i Sverige, skämt och sido. Jag vet inte om jag kommer ta ett helt uppehåll eller bara skriva mer sällan vi får se. Jag vet inte heller egentligen vilka som läser min blogg och därför inte vad som intresserar er, även om jag till stor del gör det här för min egen del. Vi hörs i alla fall någon gång framöver.


Från Emilys systers graduation

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, jag vet inte om du riktigt vet vem jag är men vi gick i samma businessklass nu i våras. Kom in på din blogg av någon anledning och har läst den lite från och till ^^
Hoppas du får en skön sommar i swe :)
/Josefin