onsdag 14 maj 2008

Stress

Ett arbete inom meditation och stresshantering borde inte stressa upp en men det gör det. Det som är bra är att jag nästan är klar men jag och Amanda ska planera redovisningen senare efter Top Model finalen som jag bara inte kan missa. Fast jag vet redan vem som kommer vinna för i USA är dom inne på en ny säsong redan. Vad jag låter besatt men det är faktiskt ganska kul även om programmet egentligen är ganska dåligt men jag står för att jag följer det! Redovisnngen imrgon kan bara bli grymt bra för vi har en kanonidé på gång som en flummig estet lärare förmodligen kommer gilla. Det är vad vi hoppas på i alla fall.








Idag har jag fixat pass så att jag kan fixa en visum tid i Stockholm på Amerikanska Ambassaden sen. Vad jag hatar att ta passfoton det blir aldrig bra. Kort annars är kul men inte passfoton det blir så krystat och nu har dom bytt regler så nu måste kortet tas rakt framifrån och man får inte le med öppen munn vilket jag alltid gör. Som vanligt blev kortet inget bra men jag får leva med det i "bara" 10 år framöver... suck!


Tyvärr har jag fortfarande ont i halsen och örat, kan inte svälja har aldrig haft så här ont. Dessutom insåg mamma idag att hela halsen va svullen på den sidan jag har ont vilket kanske inte är så bra. Nu har det gått tre dagar och jag får kanske gå och kolla det om det inte blir bättre snart.



Nu börjar Top Model så ha det bra ikväll!

Inga kommentarer: