onsdag 14 maj 2008

Confused or what?!


Salisha vann Top Model 9! Det va ändå en värdig vinnare, för vilken catwalk-gång! Jag vill också! Tänk att få betalt för att visa upp sig så där.

Måste bara berätta om dagens mest klockrenaste förvirrade och stressade händelse idag.
Jag och mamma skulle fixa pass och båda två var stressade och vi körde iväg till polishuset för dom stängde redan tre idag så vi var tvungna att skynda oss. Vi svänger in snabbt på parkeringen och hittar direkt en parkering och slänger oss ut ur bilen och går mot ingången. Då kommer en polis gående i kapp oss och säger: "Det var inte lite fräckt det där du." och kollar på mamma som ler lite och fattar ingenting. Han fortsätter "...att köra mot enkelriktat precis på polishusets parkering." och ler. Mamma blir chockad och skrattar lite och vänder sig om. "Opps, va det enkelriktat här, de såg inte jag. hahaha de måste jag ha missat." Polisen: "Ja haha" Mamma igen: "Men vi hade så brottom och du vet... oj så det blev." Polisen skrattar vidare och går som tur var iväg sen och det blev inga böter som tur var. Sedan skrattar vi och fortsätter vårt förvirrade beteende inne på polishuset därav kan mitt passfoto se ganska förvirrat ut. Det var ändå klockrenst idag. När det är så mycket hela tiden ser man inte allt helt enkelt!


Dessutom satt jag och målade OH papper till väran redovisning men det sluta pecis med att jag har målat på plastfickan alla papper ligger i och inte på pappret... Jag säger bara just nu är det sjukt mycket och sånt händer då. Jag borde nog sova faktiskt så jag orkar morgondagen!

Inga kommentarer: