torsdag 15 maj 2008

Facebook!

Nu har jag fattat meningen med Facebook, det är ju jätte bra för man kan få kontakt med folk från hela världen. Det var en tjej från Texas som skrev till mig idag som också ska till SBCC och hon verka jätte go och trevlig och prata med. Det är så kul för innan har jag mest pratat med folk från Sverige som ska dit men det är kul att få prata med amerikaner också.

Idag har jag annars pluggat Rättskunskap (ska göra det sista nu snart), övningskört Volvon för första gången faktiskt vilket gick riktigt bra och checkat boende i SB men de gick destom sämre. Det är svårt att sitta och titta på en hemsida och avgöra om något är bra eller dåligt. På något sätt skulle jag vilja bo på ett riktigt studenthem för där bor alla amerikaner men desto värre finns det nackdelar med det också , det är dyrare eftersom alla mat ingår och det är långt till skolan och man delar rum med en eller två till på en väldigt liten yta. Men ändå är inte det lite collegelivet också. Visst en lägenhet är ju skönt där fixar man allt själv ock slipper bo på varandra lika mycket och bor närmare skolan. Det är både för och nackdelar med allt och man får överväga vilket som är bäst.

Imorgon är det fredag =) Grillkväll hos Tove, ska bli mysigt! Innan på dagen har jag däremot rättskunskapsprov vilket inte är alls lika mysigt (speciellt inte eftersom jag inte pluggar nu). Sedan efter skolan ska jag iväg och visa mitt hår för hon som ska göra min håruppsättning på balen och sen ta hepatit-spruta. Så det blir ganska mycket imorgon men det ska jag hinna med! Nu ska jag återgå till familjerätt och arvsrätt! Tingling!


Jag tänkte ha håret ungefär i stil med dom här håruppsättningarna.


1 kommentar:

Anonym sa...

OO fint hår! Ja vi har bal på lördag vi, får väl se hur det går med buggandet och valsandet ;) Ja men va kul iallfall att du är vet vad du vill göra och så där! Underbart! Hoppas du klarar ditt körkort med :) Men det tror jag!Ha det fint!!

Kram