onsdag 9 april 2008

Superplus of power

Nu går jag på överskottsenergi men det är väl lika bra att utnyttja den då också. Det har varit mycket plugg dom senaste veckorna och lite sömn men imorgon ska jag göra sista skolgrejen innan Barcelona väntar! Ska bli grymt skönt att komma bort. Hoppas bara på bra väder och bra shopping också men det tror jag.

Imorgon kommer för övrigt bli en riktig fixar-dag. Ska skriva in mig på körskolan, fixa medecin, skriva klart arbetet, tvätta, städa, träna, planera m.m. Det gäller att jag bara orkar det imorgon också, men den gör jag nog.

Nu är det 55 dagar kvar (om 4 minuter för att vara exakt) tills studenten. Jag längtar och håller koll på dagarna stenhårt, så om du undrar kan du bara fråga mig. Idag fick vi lite nya arbeten att börja med i vissa kurser och det är de sista vi gör i dom kurserna. Man såg ett slut! Bara typ 6 skolveckor kvar med plugg och det går faktiskt ganska snabbt.

Nee nu ska jag fortsätta skriva på mitt arbete om det parasympatiska och sympatiska nervsystemet. Låter intressant va?!

Inga kommentarer: