onsdag 23 april 2008

Philosophy?!

Finns det något värre än filosofi?!


Det ämnet tar död på mig och jag vet inte hur jag ska få ihop två sidor till om Popper,Kuhn, numerologi och vetnskapsteorier. Arbetet ska in imorgon så jag har inte så mycket tid på mig alltså men jag ska försöka få in nått i alla fall men vad får vi se. Känns så jävla onödigt att gå och få ett G på det här arbete när man fick MVG på Matrix och det är dom två stora arbetena. Om jag får MVG på det här klarar jag nog MVG på kursen vilket jag vill! Men jag lovar jag kommer aldrig mer läsa filosofi och ett tips gör det inte frivilligt om ni får välja. Det är bara flummigt men ändå inte flummigt för det finns typ rätt och fel ändå. Helknasigt ämne måste jag säga!






Idag var jag ute och sprang och det gick riktigt bra. Sprang extrarundan också och sprang fortare än jag gjort nån annan gång i år vilket var jätte kul! Vädret gör det ju mycket lättare också. Så nu känner jag mig på gång igen efter mina hälproblem men det konstiga är att gå kan jag inte för det gör för ont men springa kan jag. Men man ska inte klaga jag kan ju faktiskt träna och så får jag väl cykla runt istället för att gå ett tag till.


Imorgon ska jag plugga (konstigt?!) och sen in till stan och fixa balklänning (jag vet jag är sent ut, de räcker med alla andra som talat om det för mig redan) sen ska jag väl övningsköra också.





Back to the philosophy!

Inga kommentarer: