söndag 31 oktober 2010

Second best time in Mville history and Hallwoeen weekend

Okej for att klara gora varfor det har inlagget inte kommer innehalla varken a a eller o, beror pa att min dator har lagt av totalt. Sa det blir bara en kort uppdatering fran veckan.

Den har veckan var lugnar och inga prov och inlamnaing, bara vanliga laxor och sedan har jag fixat med mycket annat som kollat over criterier och pratat med olika manniskor om interneship och kurser for varen. Det borjar narma sig att man ska ha sadant klart sa det ar lika bra att ta tag i.




Igar hade vi MAC Championship, vart distrikt, och jag uppnadde mitt andra av tva mal for sasongen: springa under 24:55 min for 6km. Jag sprang pa 24:49 vilket ar den andra basta tiden i skolan historia pa 6km for tjejer. Som lag gjorde vi sa dar ifran oss eftersom det ar jag och Kelly och sen kommer de andra tjejerna in mellan 2,5 - 5 min efter oss vilket plockar pa validgt mycket poang. Kolla garna in hemsidan ocksa: http://www.govaliants.com/news/2010/10/30/WXC_1030105023.aspx?path=wcross

Jag och Kelly sa att vi inte skulle ga pa Halloween festen pa fredag kvall for att vi skulle tavla pa lordagen men vi bestmde oss sen anda for att ga, vilket det klart var vart. Vi hade jatte kul men fick bara tre timmar somn innan vi skulle aka ivag morgonen darpa men det var vart det och vi gjorde anda valdigt bra ifran oss sa vi fickgjorde tva saker som vi inte trodde vi kunde kombinera. Det var helt klart en lyckad helg.

Imorgon ar det mandag igen och veckan stora uppdrag ar att kopa en ny dator for jag klarar inte manga fler dagar utan en egen dator, det har gatt over en vecka och jag ar forvanad att jag ens overlevt. Men som sagt lever gor jag for har sitter jag.

Inga kommentarer: