måndag 25 oktober 2010

25 oktober - Midterms are over!

Det senaste två veckorna har jag mestadels pluggat till alla mina midterms men nu är det över. Jag hade sju midterms på två veckor och det var en hel del att göra kan jag väl säga. Men jag gjorde helt okej ifrån mig, har fått reda på tre som jag fick A på och de andra gick okej också förhoppningsvis.

Jag har också haft två tävlingar, en bra och en dålig. Jag sprang ett 6 km lopp för två veckor sedan och det var allmänt katastrof på alla plan. Ingen gjorde bra ifrån sig. Sedan hade jag ett lopp förra helgen och jag satte nytt personligt rekord på 5 km, 20:37. Den tionde bästa tiden i Mvilles historia. Sedan väntar tre helger i rad och då är det viktiga tävlingar som gäller, där vi tävlar i våra distrikt och sedan regionen.



Nu i helgen har vi inte tävlat, vilket har varit ganska skönt. I fredags var vi och såg på hockey laget spela sin första match och sedan festa vi på kvällen. Problemet är bara när man inte har kompisar som är 21 än då får man stanna på campus.

Kelly and me



I övrigt har inte allt för mycket hänt de senaste två veckorna som sagt eftersom det har varit väldigt mycket plugg. Lite sömn…

Inga kommentarer: